Kad je u pitanju razvoj softverskih proizvoda, jedan od najvažnijih aspekata je slušanje korisnika. Svi znamo koliko je teško uhvatiti onaj savršeni balans između onoga što mislimo da korisnici žele i onoga što zapravo žele. Zato smo tu da bismo shvatili što naši korisnici zapravo žele, a do toga najviše dođemo istraživanjem tržišta.
Da, istraživanje tržišta može biti poput traženja igle u plastu sijena, ali bez straha! Uz malo istraživanja i analize, možemo otkriti koje su potrebe, želje i bolne točke naših korisnika. Jer, kao što bi rekli, "Ako želiš znati što korisnici žele, pitaj ih direktno... ili, još bolje, analiziraj njihove podatke!"
Feedback korisnika je poput čarobnog ogledala koje nam omogućuje uvid u ono što se stvarno događa s našim proizvodima. Ako naš softver ne funkcionira kako treba, korisnici će to sigurno reći... i ponavljati dok ne popravimo stvari.
Tako da, važno je posvetiti vrijeme istraživanju tržišta i slušanju korisničkog feedbacka. Jer, na kraju krajeva, naši korisnici su ti koji drže ključ našeg uspjeha - i nadamo se da je to ključ koji našim korisnicima otvara vrata.